קרעי תוקף את בנק הדואר: "צעד בלתי נסבל"

איתי גדסי 2 Comment on קרעי תוקף את בנק הדואר: "צעד בלתי נסבל"

שר התקשורת קרעי והשר בן גביר תקפו בחריפות את ההחלטה להקפיא חשבונות בנק של מתיישבים, שעליהם הטילה ארצות הברית עיצומים. קרעי: "העברתי את הנושא לבחינה משפטית, וככל שתמצא סמכות כזו בידי, אורה על הסרת החסימה לאלתר". בן גביר: "חציית קו אדום"

Communications Minister Shlomo Karai attends Economic committee meeting at the Knesset, the Israeli Parliament in Jerusalem, on November 20, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** כנסת מדברים ועדת כלכלה ועדה שלמה קרעי שר התקשורת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השרים בן גביר וקרעי תוקפים את ההחלטה להקפיא חשבונות בנק של מתיישבים שנטען כי פעלו באלימות כלפי פלסטינים.

בנק ישראל גיבה היום את החלטת בנק לאומי להקפיא חשבונות בנק של ארבעת המתנחלים שעליהם הטילה ארצות הברית עיצומים. גם חשבונו של דוד חי חסדאי בבנק הדואר נסגר, זאת לאחר שנכלל ברשימת הסנקציות של ארצות הברית. חסדאי הוא עצור מנהלי לשעבר, ש-50 ח"כים חתמו על מכתב לשחרורו.

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי תקף: "חסימת חשבון של אזרח בבנק הדואר בגין צו שערורייתי של ארה"ב היא בלתי נסבלת. התעמרות שכזו באזרח ישראלי בלי שום הליך משפטי ראוי הוא דבר שאסור לתת לו יד. לצערי הרב, כפי שנוכחו לדעת אזרחי ישראל, רמת השירות בדואר נמצאת מתחת לכל ביקורת ובג"צ אף חסם את סמכויות השרים בעניין. העברתי את הנושא לבחינה משפטית, וככל שתמצא סמכות כזו בידי, אורה על הסרת החסימה לאלתר".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "הגבלת חשבונות בנק של מתיישבים ללא הסבר ודין, זו חציית קו אדום שאסור לאפשר. מנכ״לי הבנקים נגררים אחרי אמירות של גורמים חיצוניים ומיישמים אותם בפועל, אני קורא לגורמים האחראים בישראל לפעול במיידית להחזרת חשבונות הבנק של המתיישבים שנסגרו. אנחנו מאוד מכבדים ומעריכים את בני בריתנו בעולם, אבל אסור לנו לתת לאף אחד אחר לנהל את מדינת ישראל״.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    גם כן בנק
    בנק בדואר בנק לדלפונים
    הממשל האמריקאי חייב לסגור את בנק הדואר
    ולחסוך עוגמת נפש ללקוחות

  2. 1

    השרים שתוקפים היום טועים במטרות.
    בעיני המטרות הינן חמס וחיזבאללה ברם התוקפים לא נלחמו מימיהם אלא בלשון.
    כמה עלובים ,דחוסים מחשבתית,חסרי מנת משכל ראויה ובעיקר אפסים כבני אדם.
    מי תוקף?
    קרעי הכלומניק לא עשה כלום לטובת ישראל
    בנגביר- סתם דג רקק פושע לא חכם
    סמוטריץ העהריין שלא התגייס לשרות ,גם בנןץו כבר בן 20 ולומד כול יום ב-,ישיבה.
    הקואליציה לא מתעניינת בישראל במלחמה,בחטופים ובחללים.אני מאחל לכול אחד מהם שנים ארוכות עם סבל מכאבים באוזן ימין כאבים עד טרוף.קיהלתם את האיחולים ביושר ביקשתם זאת בהיותכם כולכם חלאות המין האנושי.